jag är trött

förra veckan tittade jag och timmy på 28 dagar senare, det är en massa zombies och min cillian träffar en tjej och så vidare, och de kommer till ett varuhus där de tar en massa toblerone. jag blev så sjukt jävla sugen och idag fick jag äntligen en stor och saftig!!!! värt.

imorgon börjar skolan. jag är inte ett dugg nervös, vilket jag borde vara för jag hittar ingenstans och vet ingenting. det känns bara så jävla skönt att det är st:eskil jag åker till och inte stallarholmsskolan.
vilket kasst inlägg. tror jag raderar det.


Kommentarer
Postat av: Linn

vi är bäst, det är därför du inte är nervös.

2008-08-17 @ 19:58:29
URL: http://linnrosenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0