vad vet du

  ok såhär ligger det till:
-jag vill sitta någonstans och lyssna på mainstreammusik
-idag åt jag för första gången i mitt liv gulaschsoppa vilket är helt insane eftersom min mormor är från ungern
-jag åt även salami som jag inte gjort på ages för nångång sa nån nånting om alla fettkluttar som finns i och jag har mått illa varenda gång jag tänkt på korv men idag tänkte jag vafannnnnn för jag var ju värsta salamibruden förut så jag blundade och åt. det var ganska gott.
-snart är det lov och det såg ut att bli helt jävla bäst men nu har jag fuckat upp allting så jag vene
-så därför blev jag glad när marris ville festa
-om ungefär en vecka får jag pengar fast det spelar ingen roll för 1200 kr kommer ändå försvinna direkt
-jag ska på arvika!!!!!!!!!!
-och jag hatar dig så jävla mycket eller jag önskar att jag gjorde det eller vafan jag gör det ok?
-heheh min anna äger och har dreads i sitt pubis
-och idag åt vi frukost i skolan med tuffa grabbarna
-jag har märkt att det finns sjukt många söta killar i min omgivning, jag typ "vaihell!! sen när?" bra är det i alla fall
-min och annas pojkvän ville låna 50 öre av anna idag men vågade inte fråga själv utan skickade sin kamrat. gullig!!!!

Kommentarer
Postat av: Linzan

-salamibruden var ett fint ord, det ska jag kalla dig, i alla fall ibland.

-vad haru fuckat upp?

-dreads i pubis vill jag oxå ha, så kan anna fota det.



puss! /din tillgivne

2008-10-23 @ 19:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0