Torsdag

igårkväll:
det är ju den 15 oktober!
ja och vem fan bryr sig om det?
du och jag
jaså?
ja
för att?
det är en dag kvar till fredag

idag spöregnade det när jag vaknade och jag funderade på att försova mig och missa lektionerna fram till lunch. det gjorde jag inte.
och förresten så hatar jag egentligen foto och idag var det kallt och blåsigt och mina händer förfrös men det gjorde ingenting för det var ganska roligt ändå för folket är bäst!!!!!!!!!! (ok jag vet att jag skriver samma sak hela tiden men de är bäst. BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
imorgon är det som sagt var fredag och då ska jag mysa


Kommentarer
Postat av: joakim

asså. vet redan att jag är bäst. måsteru sägare hela tiden?

2008-10-16 @ 20:51:28
Postat av: Anonym

ofta jag mena dig? du suger :((((

2008-10-16 @ 21:07:27
Postat av: Linn

!!!!!!!!!!!!!!!!!/din tillgivne

2008-10-16 @ 21:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0