dö.

Inte ett enda sms finns kvar i min inkorg.
Snopet. Jag har sparat sms sen flera månader tillbaka för att de varit så fina. Nu är de raderade. Vad ska jag med dem till? Varför har jag sparat dem? Jag menar. De spelar ingen roll längre för saker förändras, människor förändras och de där orden betyder ingenting längre. Man går aldrig tillbaka och läser dem och blir glad. Man blir bara ledsen för att det inte är så längre.
Jag fattar inte varför allt måste resultera i skit.

Vilket jävla blogginlägg.

Kommentarer
Postat av: a

du och jag

2008-09-28 @ 23:21:21
Postat av: j

vafan alla mår ju dåligt. allt är bara skit hela tiden. skit ire bara

2008-09-29 @ 20:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0