meh palla vilka randomfrågor

tre namn jag lyssnar till: Angelica, ankan... eh änkan?
någonting jag tycker om med mig själv: jag är typ snäll ibland
någonting jag inte tycker om med mig själv: velig & oansvarig. mitt hår.
detta är jag rädd för: insekter
tre saker jag vill ha varje dag: kramar, sms, roligt 
detta tycker jag om att göra: sova pussas andas chilla
detta vill jag göra just nu: äta mörk choklad med hallon
bästa känslan: glädje
värsta känslan: längtan

det här tänder mig:
händer ryggar ögon läppar
det här gör mig avtänd: sliskiga kyssar och snuskstön
tror du på kärlek vid första ögonkastet? faktiskt
egenskap jag gärna vill att min partner ska ha: snel
är jag kär just nu? neee palla
jag vill gifta mig: kanske
hur många barn vill du ha? ett kanske två
kan man vara vän med sitt ex? jaa hallå

min käraste ägodel: mobil ipod läppsyl nycklar kam
något jag vill ha i present: pengar! festivalbiljetter!!
detta har jag på mig just nu: en strumpa byxor trosor ett linne en stickad tröja bh
favoritkläder: palla
följande musikstilar tilltalar mig mest: pop indie. allt kanske
favoritlåt just nu: dancing queen, laakso och comforting sounds, mew (alltid)
vilken musikstil tycker du mest illa om? hårdrock och country är väl ingen höjdare va
roligaste/tråkigaste ämne i skolan: vennnnee
en bok jag gillar: solprinsen av per nilsson
en film jag älskar: donnie darko
bästa filmen du sett senaste månaden? vene. american beauty kanske
tv-program jag gillar: that's 70s show
favoritdoft: andras... eh. vissa människor luktar så gott
färg på mina ögon: grönblå?
min längd: 166 cm typ
jag tror på: anna

favoritcitat: - What would you do if you were allowed home for the afternoon?
- Get a decent cup of coffee then I'd chop my head off with a chainsaw.
vad lyssnar du på just nu? mew
vad har du gjort/ska du göra idag? vaknade i ärla. nu ska jag dö
har du varit med i någon skolpjäs? mmmm
vad har du i din väska? block kläder läppsyl glasögon parfym osv

Kommentarer
Postat av: joakim

jag luktar ekligt :''((((((((

2008-09-27 @ 23:45:47
Postat av: Tommy

Du lyssnar till anki också! ankianki:D

2008-09-28 @ 14:22:29
Postat av: Linn

hallå Virginia!

2008-09-28 @ 15:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0